LindathefryingPan

Instagram: yunzhilindapan

© LindathefryingPan
Powered by LOFTER

我一个人
消失得无影无踪
躲在被窝里吃薯片
也很开心

你为什么
非得要成群结队
闹出个天翻和地覆
还不罢休

我不管
我喜欢我的孤僻
再见
世界

或者
明天见 :)

I am alone,
Disappearing in the dark,
Lying in my bed while eating chips.
I am happy too.

Why are you
Always forming a flock,
Turning heaven and earth upside down.
And you never stop.

I don't care.
I like my solitude.
Goodbye world.

Or maybe,
See you tomorrow.

大家觉得中文版好还是英文版好~^_^我两个版本都挺喜欢(废话,我自己写的啦),不过怎么看还是中文简洁到位~

啊~一转眼发现好久没拿中文练写作了OwO果然母语不容易忘哈哈

照片拍摄于

Indian Wells, CA

评论 ( 1 )
热度 ( 17 )
TOP